Virtua IT, d.o.o.
Kotnikova ulica 35
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 590 91780
E: [email protected]

HarePoint – rešitve za SharePoint

HarePoint je dinamično podjetje za razvoj zelo uporabnih rešitev za SharePoint. Da bi bilo spletno okolje podjetja kar se da učinkovito ter prijazno zaposlenim in poslovanju, so razvili: 

  • sistem za podporo naročnikom HarePoint HelpDesk;
  • spletno analitsko orodje HarePoint Analytics;
  • paket avtomatiziranih delovnih procesov HarePoint Workflow Extensions;
  • številne druge gradnike, ki nadgrajujejo osnovne funkcionalnosti in vlogo okolja SharePoint.

HarePoint Helpdesk za SharePoint

Končno je na trgu preprost, učinkovit in na takojšnje delo pripravljen sistem za podporo naročnikom. HarePointov HelpDesk je odgovor na hitro rastoče potrebe podjetij po obdelavi velikih števil zahtevkov za podporo. Vaših strank gotovo ne bo pustil čakati.

Uporaba HarePoint HelpDeska

Njegovo nameščanje je hitro in preprosto. Za uporabo je pripravljen takoj – ob zaključeni namestitvi se pojavi HelpDesk predloga strani, s katero ustvarimo neomejeno število dodatnih podpornih strani, ki so že pripravljene na konfiguriranje in uporabo.

HelpDesk predvideva dva tipa uporabnikov: »normalne« uporabnike (User), ki odgovarjajo na prejete zahtevke, in tehnike (Technician), ki s sistemom upravljajo. Ker je HelpDesk kot gradnik (»web part«) lahko vključen v prav vsak segment spletnega SharePoint okolja v podjetju, je na vedno voljo vsakomur.

Kako se zahtevki ustvarjajo?

Zahtevki s terena se zbirajo v HelpDesku na tri načine: z elektronsko pošto, prek spletnih gradnikov v SharePointu in ročno prek tehnikov po opravljenem telefonskem klicu ali prejetem faksu.

Vsebina zahtevkov je lahko poljubno oblikovana, omogočajo pa tudi pripenjanje dodatnih datotek, ki jim lahko določamo dovoljene formate in velikost. Baza znanja se ob zahtevkih naročnikov gradi samodejno – ob pogostih zahtevkih se odgovori ustvarijo samodejno.

Obveščanje

HelpDesk im že ob namestitvi vključeno skupino sprožilcev za pošiljanje obvestil ob prejetih zahtevkih s terena in ob nadaljnjih dogodkih. Tako imamo popoln pregled nad novimi zahtevki, odgovorjenimi  zahtevki, razrešenimi zadevami, eskalacijami in dodelitvami.

Sporočila, ki jih prejemajo uporabniki in tehniki, so v celoti nastavljiva. Določimo lahko sprožilce, format sporočila in način prikaza podatkov. Dodamo jim lahko tudi grafične elemente, kot je logotip podjetja.

Dodeljevanje zahtevkov in odzivanje

Zahtevke sistem samodejno dodeljuje vnaprej določenim uporabnikom in tehnikom glede na storitev ali izdelek, na katerega se ti nanašajo. Če samodejno pošiljanje ni mogoče, dodeli zahtevek v reševanje tehnik.

Dodeljevanje omogoča podporo servisnim dogovorom, saj spremlja čas reševanja zadev in, če je potrebno, opozori na nujnost reševanja z eskalacijo.

Statistika

Kaj nas pri podpori naročnikov najbolj zanima? Statistika: časovni in vsebinski trendi zahtevkov, čas reševanja zadev, odzivni čas in raven spoštovanja servisnih pogodb.

HarePoint workflow extensions za SharePoint

Izvajanje nekaterih delovnih procesov podjetja je v SharePointu že podprto z aplikacijo Workflow. HarePointov WorkFlow Extensions prinaša v SharePoint več kot 200 za takojšnjo rabo pripravljenih avtomatiziranih procesov za vsa področja poslovanja. To pomeni, da zasilno prilagajanje obstoječih podpornih aplikacij za podporo procesom odpade. Enako velja za programiranje novih.

Med najbolj zanimive WorkFlow Extension aplikacije gotovo sodijo:

  • izdelava faktur in ponudb;
  • iskanje podatkov v podatkovnih bazah;
  • pretvarjanje datotek InfoPath v PDF;
  • pošiljanje tvitov;
  • vnašanje sprememb v aktivni imenik podjetja.
Največji paket avtomatiziranih procesov za SharePoint na trgu

Procesi WorkFlow Extensions so glede na vsebinsko področje združeni v več akcijskih kategorij. Nekatere so namenjene obveščanju, razvojnim procesom in delu z Office dokumenti, druge pa tiskanju, nadzoru izvajanja nalog in arhiviranju. Pri nakupu se lahko odločite za celoten nabor procesov ali pa se odločite za rabo brezplačnih in dodate poljubne plačljive procese v skladu s trenutnimi potrebami.

Uporaba HarePoint WorkFlow Extensions

Aplikacija je pripravljena na uporabo že po petih minutah. Dodatne nastavitve niso potrebne. Zaposleni vidijo nove procese s SharePointu takoj, njihova uporaba pa ne zahteva dodatnega učenja.

Prednosti
  • Integracija poslovnih procesov v SharePointu z aktivnim imenikom podjetja.
  • Podpora procesom za ravnanje s poslovno dokumentacijo podjetja.
  • Samodejno ustvarjanje Office dokumentov za različna opravila.
  • Tesna integracija poslovnih procesov z okoljem SharePoint.
  • Optimizirana uporabniška izkušnja, delovanje in nizko obremenjevanje strežnikov.
  • Sprejemljiv vložek in visok donos.

HarePoint Content & Workflow Migrator za SharePoint

Popolno orodje za hitro in preprosto migracijo vsebin med SharePoint spletišči ter med  SharePoint knjižnicami in dokumentnimi sistemi. Povesem brez napak, seveda. Migrator lahko uporabimo tudi za selitve vsebin med nadgradnjami ter v primerih selitev med SharePoint okolji s centralizirano infrastrukturo in med »online« SharePoint okolji.

Kako deluje Migrator?

Nameščanje Migratorja na SharePoint strežnik ni potrebno. Po namestitvi na delovnih postajah izberemo podatke, označimo želeno novo SharePoint spletišče s knjižnico in določimo migracijske parametre. Vso vsebino lahko hkrati lokalno shranimo in zanjo naredimo varnostne kopije.

Na enak način kot vsebine lahko selimo tudi WorkFlow delovne procese.  Z le nekaj kliki preselimo celotno množico procesov, ki so trenutno v uporabi.

Prednosti
  • Kopiranje in selitve podatkov med vsemi vrstami SharePoint okolij.
  • Migracija med različnimi verzijami SharePoint okolij.
  • Podpora za delitev WorkFlow delovnih procesov.
  • Namestitev kjer koli.
  • Po selitvi dodatne konfiguracije vsebin niso potrebne.
  • Prijazen vmesnik.

HarePoint Workflow Monitor

Število hkrati aktivnih delovnih procesov se v večjih podjetjih lahko hitro približa neobvladljivim številkam. HarePoint Workflow Monitor je bil razvit prav z namenom, da kaotično množico procesov spravi pod nadzor.

Kako deluje Workflow Monitor?

Namestimo ga na SharePoint strežnik. Omogoča nam takojšen pregled nad vsemi delovnimi procesi v SharePoint okolju in vsemi elementi, ki so vanje vključeni – to so lahko celotna farma, specifične aplikacije, zbirke spletišč ali posamezne strani. S filtriranjem prikazanih vsebin izbiramo zaključene procese in procese z napakami, prekinemo ali spremenimo pa lahko tudi procese, ki samodejno tečejo že mesece ali leta.

Prednosti
  • Prikaz Workflow procesov in vključenih elementov na vseh ravneh SharePoint okolja.
  • Prikaz povezav med procesi in podrobnosti na enem vmesniku.
  • Preprosto iskanje v procesih vključenih elementov.
  • Izdelava seznamov izvedenih aktivnosti z označenimi napakami.
  • Analiza poteka delovnih procesov, izdelava statističnih poročil in prepoznavanje ozkih grl.
  • Preprosto nameščanje, zanesljivo delovanje in dokazano pozitiven vpliv na produktivnost podjetja.
Share This

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Več o tem.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close