Virtua IT, d.o.o.
Kotnikova ulica 35
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 590 91780
E: [email protected]

Webcon BPS

WEBCON BPS za SharePoint je namenska rešitev za podporo poslovnim procesom. Preko enostavnega uporabniškega vmesnika omogoča kreiranje form in delovnih tokov z možnostjo povezovanja na zaledne sisteme in baze podatkov.

Na voljo je tudi v slovenskem jeziku in že brezplačna različica WEBCON BPS Express ponuja polno funkcionalnost.

Zbirka poslovnih aplikacij Business Process Suite (BPS) uporabniku omogoča popolno integracijo in avtomatizacijo procesov, kar vodi v stroškovno optimizacijo.

WEBCON BPS je bil lansiran leta 2006 na Poljskem in je od takrat tam postal vodilen na področju managementa dokumentov in poslovnih procesov. Leta 2015 je podjetje prejelo Microsoftovo nagrado za najboljšo rešitev za SharePoint v letu 2015. Njihovi partnerji so vodilna poljska in tuja podjetja, kot so Siemens Finance, Mitshubishi Electronics, Diners Club International in mnogi drugi.

Zakaj Webcon BPS?

Z WEBCON BPS so poslovni dokumenti pod nadzorom
  • Hitro shranjevanje in pregledno razvrščanje dokumentov.
  • Napredni OCR mehanizem dokumente nemudoma shrani v tekstovni obliki.
  • Varovanje avtentičnosti dokumenta in ustvarjalčeve integritete s pomočjo digitalnega podpisovanja dokumentov na več načinov.
  • Novo prispeli dokumenti prek elektronske pošte so avtomatično evidentirani, kar omogoča hitro razvrščanje in uporabo.

Zelo navdušujoče je WEBCON-ovo delo z dokumenti. Shranjevanje je hitro in razvrščanje pregledno. Tudi preostanek upravljanja z dokumenti je izpopolnjen.

Skenirani dokumenti so s pomočjo naprednega OCR mehanizma nemudoma shranjeni v tekstovni obliki ter razvrščeni na podlagi kod, ki so dodeljene vsakemu dokumentu.

Ker tovrstna avtomatizacija skeniranja omogoči hitro digitalizacijo dokumentov celotnega podjetja, je potrebno tudi varovanje avtentičnosti dokumenta in ustvarjalčeve integritete. To je zajeto z orodji, ki omogočajo digitalno podpisovanje dokumentov na več načinov.

Prav tako je odlično poskrbljeno za novo prispele dokumente prek elektronske pošte, saj jih aplikacija sama evidentira, kar omogoča hitro razvrščanje in uporabo.

WEBCON BPS omogoča grafično modeliranje delovnih procesov
  • Hitro in natančno definiranje delovnih procesov z BPM (Business Process Modeling).
  • Preprosta in skoraj hipna naknadna optimizacija procesa.

Modeliranje poslovnih procesov (BPM – Business Process Modeling) je storitev, prisotna v mnogih aplikacijah namenjenim podjetjem, saj nam omogoča natančno definiranje delovnega procesa brez uporabe programskega jezika.

Pri WEBCON-u so uporabniku omogočili zelo hitro in natančno definiranje posameznih delovnih procesov, tako da zaposleni nimajo težav z ustvarjanjem ali razumevanjem delovnih procesov. Potrebno je le razporediti ikone, ki predstavljajo posamezne korake v delovnem procesu.

Temu so dodali še obilo funkcij, ki omogočajo natančnejše definiranje posameznih korakov ter lažje sortiranje podatkov. Poleg tega je naknadno optimiziranje procesa zelo preprosto in skoraj hipno.

WEBCON BPS omogoča popoln nadzor tudi izven delovnega mesta
  • Preprosoto opazovanje napredka in pregledovanje opravil prek mobilne aplikacije WEBCON BPS 2015.
  • Možnost kreiranja elementov BPS tudi izven delovnega okolja.

WEBCON BPS 2015 mobilna aplikacija omogoča pregledovanje opravil, opazovanje napredka v delovnem procesu in še mnogo več.

Pomembna lastnost aplikacije je, da uporabniku ne omogoča le spremljanja, temveč mu nudi tudi možnost kreiranja skoraj vseh elementov BPS.

Med možnostmi, ki jih nudi, je zelo priročno nalaganje datotek neposredno s prenosne naprave na BPS. Prednosti, ki jih nudi aplikacija, so vidne predvsem, ko smo izven delovnega okolja in nam pomagajo deljenje opravil v podjetju brez številnih telefonskih klicev. Tako je WEBCON BPS 2015 mobilna aplikacija koristen pripomoček, ko ste na dopustu ali službeni poti.

WEBCON BPS omogoča analize, združljive tudi z ostalimi informacijskimi sistemi
  • Kakovostne analize vključujejo notranje in zunanje podatke
  • Možnost izvajanja podrobnejših analiz.

Zelo pomembna zmožnost WEBCON-a je analiziranje tako notranjih kot zunanjih podatkov. Tovrstne celostne analize omogočajo lažje in bolj kakovostno odločanje.

Ustvarjanje grafičnih analiz je povsem preprosto in nam nudi 4 možne oblike grafikonov (tortnega, stolpčnega, krožnega in linijskega).

Poleg tega grafikoni omogočajo tudi podrobnješe analize. Kot primer lahko vzamemo izdane fakture. Med njimi poiščemo, koliko jih je bilo izdanih vsak teden ter kateri oddelek jih je izdal največ. Zelo pomembno je, da so grafi skladni s SharePointom, kar omogoča identičen prikaz analiz tudi tistim, ki ne uporabljajo WEBCON-a.

WEBCON BPS omogoča samodejno razpošiljanje faktur
  • Obdelava računov na hiter in preprost način.
  • Avtomatična registracija in razvrstitev dokumentov prispelih prek elektronske pošte olajša delo rečunovodski službi.

Od leta 2011 izstavljanje dokumentov v fizični obliki ni več potrebno in tako je pošiljanje računov v elektronki obliki postalo legitimna in zelo uporabna rešitev.

Tako kot WEBCON dokumente, prispele prek elektronske pošte, avtomatično registrira, se tudi prispeli računi ustrezno razvrstijo, tako da lahko računovodska služba opravi svoje delo hitro in učinkovito.

Poleg tega WEBCON poskrbi tudi za druge zakonske obveze in omogoči obdelavo računa z zelo majhno količino človeškega dela.

WEBCON BPS je preprost za uporabo
  • Znižanje stroškov razvoja informacijskih rešitev.
  • Hitro in preprosto uvajanje novih delovnih procesov brez pomoči tehnikov.

Kot že rečeno, BPS občutno zniža stroške poslovanja in razvoja. Razlogov je več: dobra organizacija delovnih procesov, urejenost dokumentov in s tem povezana agilnost podjetja, ter druge funkcije, ki jih nudi WEBCON.

Pomemben razlog je tudi preprostost, saj BPS omogoča, da so mnoge naloge, ki so bile prej delo tehnikov, sedaj prepuščene slehernemu zaposlenemu. Tako uvajanje novih delovnih procesov poteka hitro in preprosto, brez kodiranja ali uvajanja novih programskih rešitev.

WEBCON BPS omogoča preprosto zadajanje nalog
  • Ustvaranje natančno definiranih nalog z le nekaj kliki.
  • Prejemanje obvestil ob prejemu nove zadolžitve.

WEBCON nadrejenemu nudi možnost zadajanja nalog svojim podrejenim na zelo enostaven način.

Ker je filtriranje dokumentov hitro, z le nekaj kliki ustvarimo natančno definirane naloge namenjene podrejenemu. Slednji ob dodelitvi prejme elektronsko sporočilo, prek katerega z le enim samim klikom nalogo sprejme oz. zavrne.

Prejemanje obvestil ob dodelitvi naloge je še posebej dobrodošlo za zaposlene, ki tovrstne naloge prejmejo le redko in je njihova ažurnost na tem področju omejena.

WEBCON BPS nas reši preobremenjenosti

Funkcija, ki je zelo priročna ter gre z roko v roki z mobilno aplikacijo, je obveščanje o odsotnosti ali preobremenitvi zaposlenega.

Funkcija vse uporabnike obvesti o nalogah zaposlenega, ki je odsoten ter beleži njihovo naknadno razdelitev. To prihrani vodstvenemu kadru veliko časa pri organizaciji dela.

WEBCON BPS omogoča enostavno merjenje napredka

BPS omogoča postavitev rokov za posamezne cilje v delovnem procesu tako, da lahko za posamezen projekt zahtevamo prikaz napredka za obstoječi in pretekli mesec.

Tovrstni podatki so uporabni kot ključni indikatorji uspeha, lahko pa se jih vključi tudi v poslovna poročila.

Pridobitve ob uporabi WEBCON BPS

PRIDOBITVE ZA PODJETJA

  • Kakovostnejša storitev, kar poveča strankino zadovoljstvo
  • Višja fleksibilnosti, kar predstavlja konkurenčno prednost
  • Nenehno in preprosto izboljševanje delovnega procesa, kar vodi v optimizacijo
  • Maksimizacija učinkovitosti zaposlenih in zmanjšanje števila njihovih napak
  • Avtomatizacija procesov in nalog
  • Preprečitev izgube dokumentov

PRIDOBITVE ZA ZAPOSLENE

  • Boljša organizacija nalog in boljša razporeditev časa
  • Lažja koordinacija v primeru težav znotraj podjetja
  • Preprost dostop do dokumentov
  • Nadzor dokumentov prek mobilne aplikacije BPS 2015

Ponudba

ENTERPRISE

  • Namenjena večjim delovnim okoljem
  • Neomejeno število uporabnikov in procesov
  • Možnost vključitve hčerinskih družb
  • Različna virtualna okolja za razvoj, testiranje in produciranje novih rešitev
  • Popolna OCR storitev
  • Popolna kompatibilnost z mobilno aplikacijo BPS 2015 in integracija z MS Office produkti (Outlook, Word…)

STANDARD

  • Manjša in srednja podjetja
  • BPS Designer Studio
  • Na željo uporabnika se dodaja funkcije, ki jih vključuje ENTERPRISE

EXPRESS (BREZPLAČNO)

  • Vključuje večino funkcij ENTERPRISE-a
  • Do 10GB
  • Ob kasnejšem nakupu lastniške verzije se vsi podatki prenesejo
Share This

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Več o tem.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close