Podpora uporabnikom
Če vaša IT-oprema ne deluje, kot bi morala, lahko del težav rešite skupaj z našo podporno službo. Dobite nas na naslednjih naslovih:
- Elektronska pošta: [email protected]
- Telefon: 0590 91 780
Kako deluje naša podpora?
Virtua IT si prizadeva težave zatreti že v kali, tako da deluje preventivno. Pri tem nam pomaga skupek tehnologij, ki vključujejo sisteme za nadzor delovanja strežnikov, sisteme za nenehno posodabljanje, požarne zidove, IDS, protivirusne sisteme in podobno.
Podporo uporabnikom nudimo na odjemalcih, torej delovnih postajah uporabnikov, na katerih v večini primerov pomagamo pri nastavitvah programske opreme ali ko se uporabniku zatakne pri uporabi katerega izmed programskih orodij.
Če vaš problem zahteva tovrsten poseg naše podporne službe, lahko s klikom na eno od spodnjih povezav zaženete podporni program:
Zaračunavanje storitev
Storitve zaračunavamo po določilih SLA pogodb, če pa te niso sklenjene ali so pretečene, uporabljamo aktualni Cenik Združenja za informatiko in telekomunikacije (ZIT) pri GZS.
Začetek reševanja težave, skupaj s prvo uro, ne glede na kompleksnost problema, ki ga rešujemo, zaračunamo 95 EUR + ddv.
To je običajno dovolj za rešitev težave, sicer nadaljne ure zaračunavamo po omenjenem ceniku.
Najugodnješi način
Obračunavanje stroškov podpore skladno s SLA-pogodbo ali pogodbo o vzdrževanju omrežja je za naše stranke ugodnejše od sprotnega zaračunavanja reševanja težav.