Virtua IT, d.o.o.
Kotnikova ulica 25
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 590 91780
E: [email protected]

Prijavite se na našo e-poštno listo



Vzdrževanje in nastavitve Fortinet opreme

Smo certificiran “zlati” Fortinet partner, kar pomeni, da imamo certificirane strokovnjake, ki znajo namestiti in vzdrževati Fortinet izdelke. Ker ima Fortinet kar pester nabor izdelkov, smo se omejili na naslednje:

  • FortiGate / FortiWiFi,
  • FortiAP,
  • FortiClient – oziroma celoten End-point protection sklop,
  • FortiDDOS,
  • FortiWeb,
  • FortiMail,
  • FortiSandBox (Cloud in rešitev pri stranki),
  • FortiAnalyzer in FortiManager.

Kaj lahko ponudimo?

Zasnova in konfiguracija sistema

Pomagamo in svetujemo lahko že pri izbiri opreme. Pri tem ne pretiravamo z velikostjo opreme in raje začnemo z nekoliko manjšo napravo. Kadar smo v dvomu, raje predlagamo najem opreme, kjer sami prevzamemo tveganje povezano z morebitnim vračilom pod – dimenzionirane opreme.

V sklopu projekta potem izvedemo tudi prehod iz obstoječega sistema, kjer lahko recimo Cisco konfiguracije prenesom v nov sistem že pred priklopom.

Ob zagonu sistema konfiguracijo optimiziramo in vključimo dodatne funkcije (ids, ips, antivirusno preveranje, web filtre, ssl preverjanje in ostalo), kar na prejšnji opremi ni bilo mogoče, ter po potrebi sistem povežemo s centralnim domenskim registrom (Active Directory, Radiu ali LDAP).

Na koncu spišemo dokumentacijo in predamo sistem v uporabo. Kje je potrebno, pomagamo tudi z ureditvijo internih aktov o elektronskem nadzoru zaposlenih.

Preventivno vzdrževanje sistemov

Sistem preventivno nadzorujemo z zunanjim monitoring sistemom, ki ga vzpostavimo na naši ali naročnikovi opremi. Podpiramo sisteme istega proizvajalca:

  • FortiManager in
  • FortiAnalyzer

pa tudi odprtokodne rešitve

  • Zabbix in
  • ElasticSearch ELK

Rutinsko izvajamo nadgradnje sistema, ki jih prej stestiramo v lastnem okolju. Periodično sistem pregledamo tudi ročno in izdelamo dokument s priporočili o nadlajnih delih.

Adaptivno vzdrževanje

Naročnikom zagotavljamo tudi zunanje izvajanje storitev v smislu sprotnih sprememb konfiguracij. Tako naročnik ne potrebuje internega kadra za vzdrževanje teh sistemov, ali pa prevzamemo te dolžnosti le v času dopustov in drugih odsotnosti.

Za obvladovanje kvalitete in odzivnih časov za vse te storitve uporabljamo elektronski “ticketing” sistem, ki beleži čase prijave in odziva, ter izdela mesečna poročila.

Kaj najraje delamo?

  • Konfiguracije zahtevnih omrežij 95% 95% 95%
  • Zaščita SOHO sistemov 85% 85% 85%
  • Menjava opreme drugih proizvajalcev 80% 80% 80%
  • Podporo uporabnikom 60% 60% 60%
  • Pišemo dokumentacijo 🙂 50% 50%

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Več o tem.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close