Vzdrževanje in nastavitve Fortinet opreme
Smo certificiran “zlati” Fortinet partner, kar pomeni, da imamo certificirane strokovnjake, ki znajo namestiti in vzdrževati Fortinet izdelke. Ker ima Fortinet kar pester nabor izdelkov, smo se omejili na naslednje:
- FortiGate / FortiWiFi,
- FortiAP,
- FortiClient – oziroma celoten End-point protection sklop,
- FortiDDOS,
- FortiWeb,
- FortiMail,
- FortiSandBox (Cloud in rešitev pri stranki),
- FortiAnalyzer in FortiManager.
Kaj lahko ponudimo?
Zasnova in konfiguracija sistema
Pomagamo in svetujemo lahko že pri izbiri opreme. Pri tem ne pretiravamo z velikostjo opreme in raje začnemo z nekoliko manjšo napravo. Kadar smo v dvomu, raje predlagamo najem opreme, kjer sami prevzamemo tveganje povezano z morebitnim vračilom pod – dimenzionirane opreme.
V sklopu projekta potem izvedemo tudi prehod iz obstoječega sistema, kjer lahko recimo Cisco konfiguracije prenesom v nov sistem že pred priklopom.
Ob zagonu sistema konfiguracijo optimiziramo in vključimo dodatne funkcije (ids, ips, antivirusno preveranje, web filtre, ssl preverjanje in ostalo), kar na prejšnji opremi ni bilo mogoče, ter po potrebi sistem povežemo s centralnim domenskim registrom (Active Directory, Radiu ali LDAP).
Na koncu spišemo dokumentacijo in predamo sistem v uporabo. Kje je potrebno, pomagamo tudi z ureditvijo internih aktov o elektronskem nadzoru zaposlenih.
Preventivno vzdrževanje sistemov
Sistem preventivno nadzorujemo z zunanjim monitoring sistemom, ki ga vzpostavimo na naši ali naročnikovi opremi. Podpiramo sisteme istega proizvajalca:
- FortiManager in
- FortiAnalyzer
pa tudi odprtokodne rešitve
- Zabbix in
- ElasticSearch ELK
Rutinsko izvajamo nadgradnje sistema, ki jih prej stestiramo v lastnem okolju. Periodično sistem pregledamo tudi ročno in izdelamo dokument s priporočili o nadlajnih delih.
Adaptivno vzdrževanje
Naročnikom zagotavljamo tudi zunanje izvajanje storitev v smislu sprotnih sprememb konfiguracij. Tako naročnik ne potrebuje internega kadra za vzdrževanje teh sistemov, ali pa prevzamemo te dolžnosti le v času dopustov in drugih odsotnosti.
Za obvladovanje kvalitete in odzivnih časov za vse te storitve uporabljamo elektronski “ticketing” sistem, ki beleži čase prijave in odziva, ter izdela mesečna poročila.
Kaj najraje delamo?
- Konfiguracije zahtevnih omrežij 95% 95%
- Zaščita SOHO sistemov 85% 85%
- Menjava opreme drugih proizvajalcev 80% 80%
- Podporo uporabnikom 60% 60%
- Pišemo dokumentacijo 🙂 50%